Μελέτες απάτης

    Μελέτες λοιπόν χρηματοδοτούμενες από εταιρείες με μεγάλα συμφέροντα, δημοσιεύοντα κάθε τόσο και λιγάκι για να μας «ενημερώνουν» για το καλό μας.

    Έχει εξακριβωθεί πολλές φορές, ότι μελέτες που δημοσιεύονται ακόμα και σε εγκεκριμένα περιοδικά και εφημερίδες διεθνές κύρους και που αναδημοσιεύονται σχεδόν σε όλα τα ενημερωτικά μέσα, δεν είναι παρά απάτες. Φυσικά είναι τόσο καλά γραμμένες, που γίνονται πολύ πιστευτές. Παρόμοιες μελέτες έχουν παρουσιαστεί και στην παροικία μας. Αλλά αυτό θα το αναλύσουμε μια άλλη φορά…
    Θα θυμάστε τη μελέτη που τόνιζε ότι οι καπνιστές διατρέχουν λιγότερο κίνδυνο να κολλήσουν τον Κορωνοϊό. Σίγουρα μια μελέτη που χρηματοδοτήθηκε από τη βιομηχανία καπνού. Λίγο αργότερα όμως καταρρίφτηκε από μια άλλη μελέτη που έλεγε εντελώς το αντίθετο: Οι καπνιστές ενιαίοι οι πρώτοι που διατρέχουν κίνδυνο από τον Κορωνοϊό.
    Μελέτες λοιπόν χρηματοδοτούμενες από εταιρείες με μεγάλα συμφέροντα, δημοσιεύοντα κάθε τόσο και λιγάκι για να μας «ενημερώνουν» για το καλό μας.

    Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
    Μια απ’ αυτές τις περιβόητες μελέτες μπορεί να είχε ως αποτέλεσμα τη μη θεραπεία ατόμων που προσβλήθηκαν από τον Κορωνοϊό που τους οδήγησε στο θάνατο τους.
    Ευτυχώς όμως κάποιοι σαΐνια δημοσιογράφοι εφημερίδων όπως της GUARDIAN Australia κάνοντας μια εξονυχιστική έρευνα, αποκάλυψαν μια από τις μεγαλύτερες απάτες στον ιατρικό τομέα. Μια απάτη που κατάφερε να επηρεάσει ακόμα και τον Π.Ο.Υ. (Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας) του οποίου συστάσεις ακολουθούν κατά γράμμα οι υγειονομικές υπηρεσίες των περισσότερων χωρών και φυσικά ο Καναδάς, οι ΗΠΑ και η Ελλάδα.
    Η λεγόμενη μελέτη προήλθε από στοιχεία που ανάλυσε η τυχαία εταιρεία Surgisphere που συγκέντρωσε από διαγνώσεις 96.000 ατόμων που είχαν προσβληθεί από τον ιό και βρισκόντουσαν σε 1.200 νοσοκομειακά κέντρα σε 45 διαφορετικές χώρες. Σύμφωνα με την περιβόητη μελέτη, η αγωγή με χλωροκίνη ή υδροξυχλωροκίνη στους νοσηλεύοντας δεν καλυτέρευε την κατάσταση των ασθενών και πολλοί πέθαιναν από καρδιακά νοσήματα.
    Από τη στιγμή που η μελέτη δημοσιεύτηκε στα εγκεκριμένα ιατρικά περιοδικά New England Journal of Medicine και Lancet -που αφελώς τη διοχέτευσαν- διακόπηκαν όλες οι αγωγές με τα εν λόγω φάρμακα.
    Όπως γίνεται συνήθως, τη σκυτάλη και τη δημοσιοποίηση της περιβόητης μελέτης φρόντισαν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια ανά τον κόσμο.

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΨΕΥΔΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    Φαίνεται ότι, εκεί στην Αυστραλία, οι δημοσιογράφοι κάτι… τρώνε το πρωί και έχουν αποκτήσει ένστικτο Σερλοκ Χολμς!
    Οι δημοσιογράφοι της Guardian Australia διαπίστωσαν ότι κάτι δεν πάει καλά. Σύμφωνα με τη μελέτη, η Surgisphere ανάλυσε [μεταξύ άλλων χωρών] τα στοιχεία από πέντε νοσοκομεία της Αυστραλίας, 600 ασθενών του Κορωνοϊού απ’ όπου υπήρχαν 73 θύματα ως τις 21 Απριλίου 2020. Αλλά εξακριβωμένα στοιχεία παρουσίαζαν ότι τα θύματα ήταν μόνο 67 ως τις 21 Απριλίου και ανήλθαν στα 73 μόνο στις 23 Απριλίου, ήτοι δύο μέρες μετά από την ημερομηνία της μελέτης.
    Όταν οι δημοσιογράφοι επικοινώνησαν με τα συγκεκριμένα νοσοκομεία που κατέγραφε η μελέτη, προς έκπληξή τους, τούς είπαν ότι αγνοούν την ύπαρξη της μελέτης και αγνοούσαν ακόμα και την ύπαρξη της εταιρείας Surgisphere.
    Αυτό πρότρεψε τους δημοσιογράφους να ελέγξουν περισσότερο την περιβόητη Surgisphere.

    Η «ΜΕΓΑΛΗ» ΕΤΑΙΡΙΑ… ΦΟΥΣΚΑ
    Ψάχνοντας λοιπόν, διαπίστωσαν για την εταιρεία, τις μελέτες της οποίας δημοσίευσαν ιατρικά περιοδικά και που… μωροπίστεψε και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δίδοντας ανάλογες οδηγίες να ακολουθήσουν οι αρχές όλων των κρατών, δεν ήταν πάρα μια φούσκα!
    Πρώτον, η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2008 από το… τίποτα, από έναν παράξενο τύπο, τον Sapan Desai, MD, PhD. Ακόμα και οι τίτλοι που προβάλει έχουν πολλά ερωτηματικά. Διότι απλούστατα, δεν ήταν παρά φοιτητής χειρούργος στο Duke University στη North Carolina. Η γνωστή εγκυκλοπαίδεια του διαδικτύου Wikipedia πριν από μία εβδομάδα έγραφε για τον Desai ότι είχε και διδακτορικό στη νομική PhD στην ανατομία και στη βιολογία κυττάρων, καθώς και πολλές άλλες ιατρικές ιδιότητες και τίτλους. Είχε γραφτεί επίσης, ότι κέρδισε πολλά βραβεία και επαίνους στον τομέα της ιατρικής. Όμως ξέχασαν να γράψουν ότι ήταν και… αστροναύτης στον Άρη! Η εταιρεία του άρχισε πρώτα με εκδόσεις βιβλίων ιατρικής καινοτομίας και μεταποιήθηκε σε κέντρο συλλογής και ανάλυσης ιατρικών δεδομένων. Και ιδού το παράξενο, η εταιρεία έχει μόνο 11 υπαλλήλους, οι οποίοι προσλήφθηκαν τους δυο τελευταίους μήνες. Οι περισσότεροι έχουν άγνοια από τα ουσιώδη, για να μπορούν να εργασθούν στον τομέα της εταιρείας.
    Παράλληλα, παρόμοιες εταιρίες ιατρικών και άλλων δεδομένων χρεώνουν 300.000 ως και 1 εκατομμύριο δολάρια για τις υπηρεσίες τους στα διαφορά ιδρύματα. Που σημαίνει, ότι η εταιρεία έπρεπε να έχει τζίρο κοντά στο 1 δις. Και εδώ γελάμε. Σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων επιχειρήσεων Dun and Bradstreet η Surgisphere έχει για τζίρο… $45.245!!!
    Το κερασάκι στην… τούρτα της εταιρείας, είναι ότι από τα 11 στελέχη της που τώρα δεν είναι παρά πέντε, υπάρχει ένας συγγραφέας… επιστημονικής φαντασίας -σαν τη μελέτη που διανέμισαν- και μια «σταρ» μοντέλο… ερωτικών ταινιών, υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων…
    Οι αποκαλύψεις αυτές οδήγησαν 180 ιατρικούς επιστήμονες από όλο τον κόσμο να συνυπογράψουν ανοικτή επιστολή αμφισβήτησης της εγκυρότητας της μελέτης, αναφέροντας χαρακτηριστικά στις «ανησυχίες συνδεόμενες τόσο με τη μεθοδολογία, όσο και με την ακεραιότητα των δεδομένων».
    Επίσης, την Τετάρτη 3 Ιουνίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε ότι θα συνεχιστούν και πάλι οι κλινικές δοκιμές για τη συμβολή της υδροξυχλωροκίνης στη θεραπεία της νόσου COVID-19.
    Όλα αυτά τα της… μελέτης, πρέπει να μας κάνουν να ερωτηθούμε, ποια μεγάλα συμφέροντα κρυβόντουσαν πίσω από τη μελέτη αυτή για τη διακοπή κλινικών δοκιμών υδροξυχλωροκίνης;
    Ευτυχώς που οι δημοσιογράφοι εντόπισαν αυτό που αδιαφόρησε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και ηγεσίες των κρατών της γης: το ποιόν της περιβόητης εταιρείας.